گرامیداشت روز کارگر در شرکت فنرسازی زر

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش بنیان فنرسازی زر ، همزمان با روز جهانی کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران در شرکت فنرسازی زر با حضور آقای دکتر امید حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر، معاونین، مدیران و کارگران این شرکت برگزار گردید. در ابتدا دکتر حیدری ضمن بازدید و حضور در خطوط تولید این شرکت با تقدیم شاخه ای گل به پرسنل در دیداری صمیمی و دوستانه ، فرارسیدن یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر را به همکاران خود تبریک و از کارگران زحمتکش و پرتلاش شرکت دانش بنیان فنرسازی زر قدردانی کرد.

دکتر حیدری ضمن تبریک روز کارگر در سخنانی با اشاره به موفقیت ها و دستاورد های گروه فنرسازی زر طی سال‌های گذشته، اظهار کرد: کارگران سنگ بنای توسعه و صنعت این مرز و بوم هستند و خرسندیم که در این مجموعه افراد شریفی مشغول به کارند که برای اعتلای صنعت کشور از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند و بی شک شما کارگران محور اصلی کار، سرمایه‌های انسانی هستید.

وی افزود : در سالی که مزین به شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" است، مهم‌ترین نقش کلیدی را در این مجموعه شما کارگران ایفاء می‌کنید.همه ما تلاشگرانی هستیم که مأموریت بزرگ‌مان مبنی بر جلب رضایت مردم و ذینفعان در تولید محصولات با کیفیت و اقتصادی است و برای تحقق این اهداف شرافتمندانه چرخ‌های عظیم این صنعت را به گردش درمی آوریم .