حضور گروه فنرسازی زر در نمایشگاه‌ بین‌المللی قطعات خودرو شهر شیراز

گروه فنرسازی زر با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای خود در حوزه قطعه سازی و انجام بازاریابی و توسعه بازارهای هدف، در مساحتی بالغ بر 51 متر مربع در بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو شهر شیراز حاضر و توانمندی های خود را به معرض نمایش گذاشت.

در این نمایشگاه کارشناسان صنعت قطعه سازی و نمایندگان از غرفه بازدید و از نزدیک با دستاوردهای گروه زر آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت زر به نقل از معاون بازرگانی؛ خانم سیده عطیه کاظمی‌میر معاون بازرگانی شرکت فنرسازی زر اظهار داشت؛ در این نمایشگاه‌ پیرو هدف‌گذاری و برنامه ریزی‌های انجام شده در جهت افزایش میزان سهم بازار در حوزه نمایندگی‌ها و بازار قطعات یدکی، حضور در نمایشگاه شهر شیراز با هدف ایجاد و جذب نمایندگی در دستور کار قرار گرفت.

خانم کاظمی با تأکید بر اینکه با مذاکرات انجام شده در طول نمایشگاه با حضور مدیریت ارشد شرکت، توافقات اولیه جهت اعطاء نمایندگی انجام می‌گردد افزود؛ پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری دو نماینده جدید به نمایندگان فروش و توزیع محصولات فنرسازی زر اضافه گردند که قطعاً با توجه به میزان مصرف فنر در این شهر، شاهد تأثیر آن در افزایش میزان فروش  در استان فارس خواهیم بود.

قابل ذکر است این نمایشگاه از 4 تا 7 مرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی شیراز برگزار گردید و گروه فنرسازی زر محصولات و تکنولوژی های خود در حوزه قطعه سازی را در معرض دید علاقمندان قرار داد و پذیرای بازدید کنندگان بوده است.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از 80 شرکت از 17 استان کشور حضور داشتند که به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های فنی و خدماتی خود در حوزه قطعات خودرو پرداختند.