حضور گروه فنرسازی زر سایپا در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

گروه فنرسازی زر سایپا به منظور ارائه توانمندی‌های تولید و ارتقای فروش در راستای افزایش سهم بازار، در یازدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی حمل و نقل ریلی استان تهران به مدت 4 روز در تاریخ 29 اردیبهشت الی 1 خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور بیش از 100 شرکت کننده داخلی و خارجی تولید کننده، دانش بنیان و فعال در این عرصه برگزار گردید حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی، افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن انجام شد و در این نمایشگاه تعدادی از مدیران و نمایندگان و کارشناسان شرکت‌های ریلی از غرفه گروه فنرسازی زر بازدید نموده و از نزدیک با دستاوردهای گروه زر آشنا گردیدند.

گفتنی است شرکت دانش بنیان فنرسازی زر در این نمایشگاه به همراه یکی از شرکت های زیر مجموعه خود (شرکت فنرسازی زر سیستان)، محصولات تولیدی خود را که در واگن‌های باری سیستم حمل و نقل ریلی مورد استفاده قرار می‌گیرد در دو بخش فنرهای تخت پارابولیک و شیاردار واگن‌های ریلی و همچنین بخش تأمین تجهیزات مونتاژ خطوط راه آهن شامل پابند فنری ریل، پیچ و نگهدارنده‌های مخصوص آن در معرض دید عموم قرار داد.

در این نمایشگاه مذاکرات مفید و سازنده‌ای در خصوص تأمین ادوات مونتاژ ریل و پروژه های زیربنایی راه آهن سراسری کشور و همچنین پروژه‌های متروهای کلان شهرها با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و شرکت‌های طرف قرارداد، از طرف شرکت فنرسازی زر سیستان که 60 درصد پابند فنری مونتاژ ریل کشور را نیز تأمین می‌نماید به انجام رسید.

خاطر نشان می‌گردد، گروه فنرسازی زر با 60 سال سابقه تولید در خصوص انواع فنرهای تخت ساده، پارابولیک، فنرهای لینک، پابند ریل و سایر فنرها با مقاطع گرد، اولین تولید کننده انواع فنرهای تخت واگن‌های باری در کشور بوده و تأییدیه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را دارا می‌باشد. این شرکت به منظور نیل به این اهداف طی سالیان گذشته جهت بروزرسانی فرایندهای تولید مطابق با استانداردهای شرکت راه‌آهن ج.ا.ا و استانداردهای جهانی، سرمایه‌گذاری های خاصی در بخش‌های: خط تمام اتوماتیک پارابولیک، خطوط آبکاری مجهز، خط مونتاژ مخصوص فنرهای تخت واگن، دستگاه آزمایش فنرسنگین و دستگاه استرس شات پینگ انجام داده است.