با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی؛

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فنر سازی زر( سهامی عام) برگزار گردید.

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فنرسازی زر برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰2، با حضور بیش از 63 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در روز یکشنبه مورخ 10 تیر ماه 1403 در محل سالن همایش این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فنرسازی زر، در ابتدای این جلسه که به ریاست آقای دکتر هاشمی خواه معاونت محترم اقتصادی گروه سایپا برگزار شد، گزارشی از فعالیت‌های شرکت و عملکرد هیئت مدیره در قالب پخش فیلم به سمع و نظر حاضرین رسید و در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده موسسه حسابرسی قرائت و پاسخ های لازم توسط مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره ارائه شد.

همچنین سهامداران حقیقی بصورت حضوری و برخط در جلسه حضور داشته و سوالات طرح شده توسط سهامداران از طرف جناب آقای دکتر امید حیدری مدیرعامل گروه فنرسازی زر و اعضای هیئت مدیره پاسخ داده شد و در ادامه صورت‌های مالی شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402 به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت و در پایان روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شد.

گفتنی است؛ کل سود خالص شرکت حدود 2/780 میلیارد ریال بوده است که مقرر گردید مبلغ 345 میلیارد ریال آن (به ازای هر سهم 70 ریال) ظرف مهلت قانونی بین سهامداران تقسیم گردد.